stiriacum.ro

Suntem sociabili

Actualitate

Dominic Fritz ne arată ce datorii a lăsat în urmă fostul, adică Nicolae Robu!

Publicat

în

Dominic Fritz ne arată ce datorii a lăsat în urmă fostul,adică Nicolae Robu.

Vedem siderați cum Timișoara a trăit pe datorie!

Motivul amânării,neplății gazului consumat de Colterm a fost sa nu se „supere”populația Timișorii.

Voturile celor 50.000 de mii de timișoreni sunt necesare pentru un nou mandat!

Acum s-a spart buba!

Nici nu avea cum să meargă la infinit!

Nu-l pupam in frunte,dar la dezvăluirea aceasta chiar merita felicitat Dominic!

Am aflat cum ne mintea Robu că totul este bine!

Pai nu a fost așa domnule Nicolae Robu!?

Azi plătim gazul consumat acum zece ani!

 

 

Actualitate

A luptat Dr. Gheorghe Domșa până la final, dar a pierdut bătălia pentru viață?

Publicat

în

De către

A luptat Dr. Gheorghe Domșa până la final, dar a pierdut bătălia pentru viață?



Gheorghe Domșa a decedat

Sâmbătă, 22 februarie 2025, Gheorghe Domșa a pierdut lupta pentru viață în urma stării sale de sănătate extrem de grave.

Impactul asupra comunității

Gheorghe Domșa a fost o figură cunoscută, iar pierderea sa va lăsa un gol imens în inimile celor care l-au cunoscut. Este important să ne amintim de contribuțiile sale și de impactul pe care l-a avut asupra comunității.

  • Un prieten devotat și un mentor pentru mulți
  • Contribuții semnificative în domeniul său
  • O viață dedicată ajutorării altora

Reflecții finale

Moartea lui Gheorghe Domșa ne reamintește fragilitatea vieții și importanța de a prețui fiecare moment.

Întrebări pentru cititori:

Ce amintiri aveți de la Gheorghe Domșa? Cum credeți că va influența comunitatea acest eveniment tragic? Vă invităm să lăsați comentarii și să distribuiți acest articol pe rețelele sociale!

#Gheorghe #Domșa #pierdut #lupta #pentru #viață
2025-02-22 14:46:00

Continuă să citești

Actualitate

Când reîncep cursele cu vaporașele pe Bega, la Timișoara, din 1 martie?

Publicat

în

De către

Când reîncep cursele cu vaporașele pe Bega, la Timișoara, din 1 martie?

Reluarea curselor cu vaporașele pe râul Bega

De la 1 martie, timișorenii vor avea din nou ocazia să circule cu vaporașele pe râul Bega.

Societatea de Transport Public Timișoara a făcut un anunț oficial, confirmând reluarea curselor cu vaporașe pe canalul Bega.

Dragi timișoreni, veste bună! Odată cu venirea primăverii, din 1 martie 2025, vaporașele STPT revin pe Bega și sunt pregătite să ofere plimbări relaxante pe apă. Ambarcațiunile au fost deja lansate la apă, iar în zilele următoare se vor efectua teste funcționale pentru a asigura cele mai bune condiții în reluarea curselor”, a transmis Societatea de Transport Public Timișoara.

Informații detaliate despre traseele disponibile, graficul de circulație și stațiile de oprire vor fi publicate în curând pe site-ul oficial al STPT, dar și în stațiile unde opresc vaporașele.

Vă invităm să vă bucurați de primele zile de primăvară pe Bega, alături de echipajele STPT! Călătorii plăcute!”, au mai adăugat reprezentanții STPT.

Întrebări pentru cititori:

  • Veți profita de ocazia de a face o plimbare cu vaporașul pe Bega?
  • Care sunt preferințele voastre când vine vorba de activități pe apă în Timișoara?

Vă invităm să ne împărtășiți opiniile voastre în comentarii și să distribuiți acest articol pe rețelele sociale!
#reiau #cursele #vaporașele #Bega #Timișoara #martie
2025-02-22 15:00:00

Continuă să citești

Actualitate

Cât mai trebuie să avanseze tunelul Pasajului Solventul din Timișoara? – Stiri Resita

Publicat

în

De către

Cât mai trebuie să avanseze tunelul Pasajului Solventul din Timișoara?  - Stiri Resita

Avansările pe șantierul pasajului Solventul din Timișoara

Tunelul de la pasajul Solventul s-a extins pe o distanță de peste 50 de metri.

Vești îmbucurătoare din partea autorităților privind construcția viitorului pasaj Solventul. Viceprimarul orașului, Ruben Lațcău, a confirmat că tunelul trebuie să fie extins încă pe o distanță de doar 16 metri sub liniile de cale ferată.

Lucrările de construcție a chesonului, a platformei de lansare și a zidului de împingere au durat aproape șase luni. Această structură imensă a fost realizată cu 3.500 de metri cubi de beton și aproape 420 de tone de fier. Chesonul are o lungime de aproximativ 70 de metri și o lățime de 28 de metri, fiind construit astfel încât să nu afecteze traficul feroviar, chiar dacă se desfășoară sub zece linii de cale ferată.

Detalii despre pasajul Solventul

Parte integrantă a Inelului IV, pasajul Solventul va conecta zona de vest a Timișoarei cu restul orașului. Această construcție va avea o lungime de 87 de metri, incluzând două benzi de circulație pe sens, o linie dublă de tramvai, trotuare și piste pentru biciclete.

Valoarea totală a proiectului se ridică la 132 milioane de lei, iar pasajul va lega strada Gării de Calea Bogdăneștilor.

Beneficiile pasajului pentru comunitate

  • Reducerea timpului de așteptare în trafic.
  • Îmbunătățirea accesibilității între zonele din oraș.
  • Facilitarea transportului public prin intermediul liniei de tramvai.
  • Creșterea siguranței pentru pietoni și cicliști datorită infrastructurii dedicate.

Ce părere aveți despre impactul acestui pasaj asupra circulației din Timișoara? Credeți că va contribui la fluidizarea traficului în oraș? Vă invităm să vă împărtășiți opiniile în comentarii și să distribuiți acest articol pe rețelele sociale!

#Pasajul #Solventul #din #Timișoara #tunelul #mai #trebuie #împins #doar #metri
2025-02-22 07:45:00

Continuă să citești

Te-ar putea interesa și