Hidroelectrica anunță că a implementat noul sistem informatic de facturare, care integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor, potrivit unei informări pe site-ul companiei.
Compania a anunțat în luna noiembrie că a prelungit până la 1 decembrie perioada în care nu va mai emite facturi și nu înregistrează contracte noi. Implementarea unor noi softuri si migrarea bazelor de date au început pe 27 octombrie, însă finalizarea a mai fost amânată de două ori.
„Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor. Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități”, potrivit anunțului.