Valoarea impresionantă a brandului personal „CR7”
Un studiu realizat de Institutul Portughez pentru Management și Marketing (IPAM) a evidențiat o creștere remarcabilă a valorii mărcii personale „CR7”, care a ajuns la 850 de milioane de euro în 2025. Aceasta reprezintă o creștere de 325% față de 2020, confirmând statutul lui Cristiano Ronaldo ca fiind „cel mai mare fenomen de marketing din istoria fotbalului mondial”, a declarat un specialist în marketing sportiv.
Cristiano Ronaldo: Stăpân pe un munte de bani
Valoarea brandului Ronaldo este rezultatul a șase dimensiuni esențiale:
- Venituri
- Prezență media
- Rețele sociale
- Palmares
- Influență socială
- Impact global
Pe lângă un salariu anual de 200 de milioane de euro la clubul Al-Nassr, Cristiano Ronaldo mai câștigă 150 de milioane de euro din colaborări cu mari branduri.
Între timp, CR7 își extinde constant afacerile, având investiții în diverse domenii, cum ar fi:
- Parfumuri
- Îmbrăcăminte și încălțăminte
- Hoteluri în Europa, Asia și America Latină
- Parteneriate în industria ceasurilor de lux
- Colaborări cu producători de ceramică și porțelan din Portugalia
Cristiano Ronaldo își deschide noi orizonturi: recent și-a lansat o nouă afacere ce reprezintă „un capitol interesant pentru mine”.
Avertizare finală
Ce părere aveți despre valoarea mărcii personale „CR7”? Credeți că va continua să crească în următorii ani? Vă invităm să răspundeți în comentarii și să distribuiți acest articol pe rețelele sociale!
#Cristiano #Ronaldo #stă #munte #bani #milioane #euro
2025-04-12 10:08:00