stiriacum.ro

Suntem sociabili

Social

Grupul IULIUS a montat panouri fotovoltaice pe toate proprietăţile din portofoliu, inclusiv pe Iulius Town Timişoara, care vor produce 5.500 MWh anual, la nivel de grup

Publicat

în

IULIUS este singura companie de pe piaţa de real estate din România care implementează în toate proprietăţile sale, dezvoltate și operate, un amplu proiect ce vizează sporirea autonomiei energetice prin instalarea de panouri fotovoltaice. Grupul gestionează întregul proces, de la proiectare şi achiziție de echipamente, la montaj și punere în funcțiune a infrastructurii, care ulterior va fi conectată la sistemul de distribuție intern. Energia produsă va fi utilizată pentru consum propriu, iar investiţia depăşeşte valoarea de 3,5 milioane de euro.

 

Suprafața totală a proiectului de panouri fotovoltaice este de 26.000 mp, acestea fiind montate pe toate cele opt proprietăţi din portofoliu:

  • ansamblurile mixte de regenerare urbană Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara
  • cele trei mall-uri din reţeaua naţională Iulius Mall: Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava
  • Palas Campus Iași – cea mai mare clădire de birouri din țară (60.000 mp), care va fi inaugurată în această primăvară
  • cele două proiecte de proximitate Family Market din Iaşi (Miroslava şi Bucium)

De energia regenerabilă generată prin noua soluție vor beneficia toate funcțiunile proiectelor IULIUS – proiecte mixte, mall-uri şi clădiri office –  și se estimează că se va realiza o economie de aproximativ 10% din totalul energiei consumate la nivel de grup.

  • efectul: eliminarea a 1.500 de tone de CO2/an, echivalentul unei păduri cu peste 20.000 arbori

 

„IULIUS este singura companie de pe piaţa de real estate din România care realizează o investiție de o asemenea anvergură în toate proprietăţile sale. Producerea de energie din resurse regenerabile pentru consumul propriu este un obiectiv asumat prin strategia de sustenabilitate IULIUS, care confirmă preocuparea noastră pentru reducerea amprentei de carbon. De altfel, toate clădirile construite de noi – fie că este vorba despre malluri sau clădiri de birouri – sunt prietenoase cu mediul și certificate LEED. Prin acest proiect, care estimăm că va genera anual peste 5.500 MWh, reușim să eliminăm din circuit 1.500 de tone de CO2/an, care ar fi produse din surse convenționale. Pentru a înțelege mai bine impactul, același efect îl are o pădure matură de peste 20.000 de arbori. Atingem, prin acest proiect, obiective multiple: protecția mediului și un control mai bun al costurilor cu energia, aspect foarte important în contextul actual”, a spus Robert Ghercă, Chief Technical Manager IULIUS.

Pe lângă impactul economic direct, de reducere a costurilor cu achiziția de energie electrică, noul proiect verde al companiei IULIUS contribuie la combaterea schimbărilor climatice prin reducerea amprentei de carbon, obiectiv asumat de UE prin programul Green Deal, prin care se dorește atingerea neutralității climatice a Europei până în 2050.

IULIUS a lansat anul trecut „Raportul de Sustenabilitate 2021” şi a comunicat reducerea cu 16% a emisiilor gazelor cu efect de seră față de anul 2019, precum și eficientizarea cu 33% a consumului de apă la nivelul grupului. La același capitol, Mediu, este menționată și reducerea cu 15% a consumului total de energie raportat la anul 2019, precum și reducerea cu 34% a volumului deșeurilor menajere.

Recent, IULIUS a încheiat un parteneriat cu IFC, membră a Grupului Băncii Mondiale, pentru elaborarea unei strategii de decarbonizare a întregului portofoliu al companiei și de atingere a țintei de net-zero emisii. Parteneriatul marchează primul angajament de acest fel din România.

 

Despre IULIUS

IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

Portofoliul său cuprinde peste 310.000 mp de retail închiriabili, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, rețeaua națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele Family Market din Iași (Miroslava și Bucium). Proiectele sunt lidere de piață la nivel regional și înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite.

Totodată, compania IULIUS s-a impus drept unul dintre cei mai activi dezvoltatori și operatori de spații office clasa A, construind, sub brandul United Business Center, poluri regionale de business și comunități creative multinaționale în trei centre universitare importante ale României – Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. În total, 15 clădiri verzi, cu o suprafață totală de peste 242.000 mp închiriabili, în care sunt prezente peste 70 de companii și unde lucrează peste 25.000 de angajați.

Proiectele IULIUS sunt concepte sustenabile, singurele care integrează grădini urbane ample, aducând natura în mijlocul orașelor, între oameni.

Continuă să citești
Scrie o opinie

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Eveniment pentru antreprenori – Connect Timișoara

Publicat

în

De către

Jocul Vânzării” – Eveniment pentru antreprenori și vânzători, organizat de Sorin Roșca, la Connect Timișoara

Pe 11 februarie, Timișoara va găzdui un eveniment special dedicat celor care vor să-și perfecționeze abilitățile de vânzare: „Jocul Vânzării”. Organizatorul acestui workshop este Sorin Roșca, fondatorul Connect Timișoara, un spațiu dedicat antreprenorilor și profesioniștilor din regiune.

Despre Connect Timișoara
Connect Timișoara este o comunitate creată pentru a susține dezvoltarea mediului de afaceri local. Aici, antreprenorii și profesioniștii pot colabora, învăța și participa la evenimente care le oferă noi perspective și instrumente practice.

Prin Connect Timișoara, ne dorim să fim un punct de sprijin pentru antreprenorii locali, oferindu-le acces la educație, resurse și oportunități de networking. Evenimente precum ‘Jocul Vânzării’ sunt esențiale pentru a dezvolta comunitatea de afaceri din regiune și pentru a-i ajuta pe participanți să aibă un impact real în domeniul lor”, a declarat Sorin Roșca.

De ce să participi?
Evenimentul îl are ca invitat pe Răzvan Curcubătă, trainer de vânzări și coautor al cărții „Jocul Vânzării”, care a format peste 150.000 de participanți prin cursurile sale. Workshop-ul este conceput pentru a răspunde provocărilor din vânzări și pentru a oferi soluții practice care pot fi aplicate imediat.

Ce vei învăța?

  • Cum să descoperi nevoile reale ale clienților și să oferi soluțiile potrivite.
  • Cum să crești rata de conversie, transformând „Nu”-urile în „DA-uri”.
  • Cum să păstrezi atenția clienților, utilizând strategii demonstrate științific.
  • Cum să construiești încredere și autoritate în relația cu clienții.

Detalii eveniment:
📅 Data: 11 februarie
📍 Locație: Connect Timișoara
👨‍🏫 Trainer: Răzvan Curcubătă
👨‍💼 Organizator: Sorin Roșca

📌 Locurile sunt limitate!
Rezervă-ți locul acum și descoperă cum să câștigi Jocul Vânzării!

Pentru înscrieri și mai multe detalii, vizitați site-ul oficial al evenimentului!

Link Aici

Continuă să citești

Social

Vezi VIDEO! TUPEU DE ȘMECHER CU RAPTOR LA Timișoara! S-a urcat cu mașina peste o alta !

Publicat

în

De către

📹 Mai multe informații și imagini: Vezi video aici

🚨 Cine este de vină ?!🚗

La data de 17 ianuarie 2025, în jurul orei 18:00, pe bulevardul Antenei din Timișoara, un incident rutier a atras atenția polițiștilor în urma unor imagini apărute online.

👉 Cei doi șoferi implicați:
• Un bărbat de 48 de ani a fost sancționat cu o amendă de 2.430 lei și reținerea permisului pentru 90 de zile pentru neacordare de prioritate și conducere agresivă.
• Un bărbat de 35 de ani a primit aceeași amendă și suspendarea permisului pentru 30 de zile pentru conducere agresivă.

🛑 Ambii șoferi au fost testați cu aparatul etilotest, rezultatele fiind negative.

⚖️ În plus, s-a întocmit un dosar penal pentru distrugere, iar polițiștii continuă cercetările pentru a stabili toate detaliile evenimentului.

 

#AccidentTimișoara #SiguranțaRutieră #PolițiaRutieră #ConducereResponsabilă #Timișoara

Continuă să citești

Actualitate

Recenzie de film românească – Începe anul cu Fellini și Be My Cat: A Film for Anne

Publicat

în

De către


La mulți ani 2025, dragi Insider, să fie un an bun! Și să înceapă cu clasice, unele universale, altele underground.

Regizorul italian Federico Fellini este unul dintre cele mai mari nume din istoria mediumului. A spune că a fost foarte influent este o subestimare. Are propriul adjectiv (fellini-esque), în timp ce scenele din filmele sale fac parte din meme. Gândiți-vă doar la Marcello Mastroianni și Anita Ekberg care se zboară în Fontana di Trevi din Roma (vezi trailerul de mai jos pentru a vă împrospăta memoria).

Cinema Eforie în prezent proiectează unele dintre filmele sale. Fellini a devenit din ce în ce mai baroc cu timpul, dar am un punct slab pentru aceste fotografii timpurii, mai puțin fantastice, dar mai accesibile emoțional. Vițeii (1953) va fi pentru totdeauna una dintre preferatele mele. Amplasat în orașul său natal, Rimini, din nordul Italiei, pe coastă, urmărește un grup de prieteni în vârstă de douăzeci de ani care refuză să crească. Un film melancolic și ocazional de amuzant, despre maturitate, care dă semne ale somptuozității vizuale care l-ar face un regizor atât de iubit. Una dintre scenele pe care mi le amintesc până în ziua de azi este mișcarea camerei care imit-o pe cea a unui tren care duce la loc personajul principal. Nu prea este un spoiler dacă îl includ și mai jos.

Filmele sale cele mai apreciate de critici sunt 8½ și Dolce Vitași le puteți prinde pe amândouă. Prima este o interpretare meta-fictivă a crizei artistice (și personale) a unui regizor și a celor mai faimoase filme despre realizarea de filme. Fellini și-a numărat filmele anterioare înainte de a face asta, de unde și titlul. Unele părți din ea au îmbătrânit puțin puțin (adică reprezentarea femeilor), dar este încă, și pe bună dreptate, unul dintre cele mai influente filme. Dolce Vita a făcut celebru termenul de „viață dulce” italiană și a dat naștere termenului „paparazzo”, bazat pe personajul unui fotograf foarte persistent numit Paparazzo. El deranjează vedetele de cinema și personajele bogate și decadente din anii de după război. Drama îi urmărește prin treburile și petrecerile lor. Uimitor de frumos și la fel de decadent din punct de vedere vizual ca și subiecții săi, este totuși o satira blestemată a eșecului moral și de neuitat. Fotografiile din Roma și vilele sale de noapte sunt și ele înrădăcinate în memoria mea.

Uniunecealaltă cinematecă din București, va arăta un alt clasic duminică de la ora 17:00, dar băiete, ce gen și anvergură foarte diferită. a lui Adrian Țofei Fii pisica mea: un film pentru Anne a avut premiera în 2015 și, printr-un mare noroc, s-a întâmplat să fiu acolo. Cu siguranță, cred că niciunul dintre noi în teatru nu o va uita vreodată: unii în bine și alții în rău (au fost părăsiri, să spunem așa). Intriga este nebună, dar într-un mod grozav: regizorul joacă și rolul principal al filmului, un tânăr regizor pe nume Adrian (ha!) atât de obsedat de actrița americană Anne Hathaway încât încearcă să o convingă să vină în România și să lucreze. cu el, trimițându-i un mic film ca o prezentare, în care el distribuie trei tinere actrițe locale pentru a-și demonstra abilitățile. Și toți seamănă cu ea… Ceea ce face el de fapt cu și pentru ei este o altă poveste înfiorătoare.

Filmul de groază al lui Țofei se încadrează în categoria „found footage”: ceea ce este prezentat este prezentat ca un film „real” cu „protagoniștii” din poveste care este ulterior găsit și prezentat publicului, ca un documentar. În genul de groază, filmările sunt de obicei găsite după ce personajele au murit sau au fost ucise. Cel mai rapid exemplu la care mă pot gândi este Proiectul Vrăjitoarei Blair (1999), scandalos când a apărut pentru că publicul a crezut că nu este pus în scenă. Ah, zilele dinainte de spoilere pe internet. Nu am mai văzut așa ceva Fii pisica mea aici, iar până la această dată este singurul film românesc cu imagini găsite pe care îl cunosc. Numai asta l-ar face să iasă în evidență, dar există multe alte motive pentru a o admira. Este un debut uimitor, amuzant, ascuțit și absolut neînfricat.

Este un film foarte neliniștitor prin estetica sa cu buget redus (și cel mai probabil producție), mai ales prin performanța hotărâtă a lui Țofei ca fan și realizator dement, și o modalitate grozavă de a estompa granițele dintre ficțiune și „realitate”, regizor și caracter. El stă departe de sângele pur și simplu, dar ce călătorie impresionantă este aceasta. Îl admir foarte mult și am fost șocat să citesc că este prima proiecție în București. Pe de altă parte, având în vedere starea genului și a filmului de groază în această țară, nu este teribil de surprins. Presupun că internetul și proiecțiile private sunt mai prietenoase cu acest tip de filme. Sunt destul de sigur Fii pisica mea are un cult până acum și un ecran mare l-ar face doar mai mare.

Seria de proiecții de la Union, Salon des Refusés – o referire la celebra expoziție de artă pariziană din 1863 când picturile acum parte din canon respinse de la prestigiosul salon de artă principal au fost prezentate separat – programează filme care au căzut printre crăpături a selecției festivalurilor locale, filme prezentate rar sau deloc în România și urmate de discuții ale realizatorilor de film. Merită foarte mult timpul tău dacă ești în București. Verifică mai multe despre el aici.

By Ioana Moldovan, columnist, ioana.moldovan@romania-insider.com

(Foto: reproducerea unui print realizat de artistul stradal Blub care face referire la o scenă din Dolce Vita a lui Federico Fellini; sursă: De peste mări | Dreamstime.com)

www.romania-insider.com

Continuă să citești

Te-ar putea interesa și