stiriacum.ro

Suntem sociabili

Actualitate

Cum sunt evaluați managerii instituțiilor culturale? Descoperă detalii interesante!

Publicat

în

Cum sunt evaluați managerii instituțiilor culturale? Descoperă detalii interesante!

Consiliul Local Municipal Arad Aprobat Proiecte Esențiale pentru Cultura Locală


ARAD. În cadrul celei mai recente ședințe, Consiliul Local Municipal Arad a validat trei proiecte de hotărâre menite să constituie comisiile de evaluare, comisiile de soluționare a contestațiilor și secretariatele acestora. Acestea vor fi utilizate pentru a evalua managementul instituțiilor culturale mARTA, Filarmonica Arad și Teatrul Clasic „Ioan Slavici” pentru anul 2024.

Evaluarea Managementului la HUB Cultural mARTA

Comisia de evaluare a managementului HUB Cultural mARTA va include următorii membri:

  • Laurențiu Pleșa, manager la Teatrul pentru Copii și Tineret „Merlin” Timișoara – titular
  • Eugenia Pete-Ponta, manager Casa de Cultură „Doru Ioan Petescu” Pecica – titular
  • Florin Ciofică, manager Compania de Teatru, Muzică și Film „Rapsodia” București – supleant
  • Cosmin Buruc, consilier local – titular
  • Emil Moțiu, consilier local – supleant

Comisia de soluționare a contestațiilor va avea următoarea componență:

  • Adrian Șimon, director executiv Direcția Județeană pentru Cultură Arad – titular
  • Ioana Engelhardt, manager Centrul Cultural Județean Arad – titular
  • Vasile Rus, șef serviciu Școala Populară de Arte – supleant
  • Georgiana Mariș, consilier local – titular
  • Csilla Aur, consilier local – supleant

Managerul Ovidiu Balint va fi evaluat în perioada 19-21 martie 2025, aceasta fiind a doua evaluare în mandatul său.

Managementul la Filarmonica Arad

Comisia de evaluare a managementului Filarmonicii Arad va avea următoarea componență:

  • Daniel Mihail Simion, director artistic, Filarmonica Banatul Timișoara – titular
  • Carmen Rus, manager Filarmonica de Stat Oradea – titular
  • Nova Batanianț, director adjunct Opera Națională Română Timișoara – supleant
  • Liliana Vaas, consilier local – titular
  • Florin Mariș, consilier local – supleant

Comisia de soluționare a contestațiilor va include:

  • Emoke Kovacs, manager Filarmonica de Stat „Dinu Lipatti” Satu Mare – titular
  • Petruț Constantinescu, manager Filarmonica Râmnicul Vâlcea – titular
  • Sebastian Tegzesiu, manager Filarmonica Brașov – supleant
  • Decebal Frodon, consilier local – titular
  • Flavius Dumitraș, consilier local – supleant

Laurențiu Muntean se află la conducerea Filarmonicii Arad din 2023, iar următoarea evaluare va avea loc între 18-20 martie 2025.

Evaluarea Teatrului Clasic „Ioan Slavici”

Comisia de evaluare a managementului Teatrului Clasic „Ioan Slavici” va avea următoarea componență:

  • Attila Balazs, manager Teatru Maghiar de Stat „Csiki Gergely” Timișoara – titular
  • Ioana Bogățan, manager Teatrul de Păpuși „Prichindel” Alba Iulia – titular
  • Ovidiu Caița, director artistic Teatrul de Nord Satu Mare – supleant
  • Daniela Săbău, consilier local – titular
  • Florica Țărnău, consilier local – supleant

Comisia de soluționare a contestațiilor va include:

  • Cătălin Grigoraș, manager general Teatrul Național „Aureliu Manea” Turda – titular
  • Florin Toma, manager Teatrul „Fani Tardini” Galați – titular
  • Florin Ionescu, manager Teatrul de Vest Reșița – supleant
  • Dorian Curcanu, consilier local – titular
  • Cătălin Costea, consilier local – supleant

Managerul Bogdan Costea va avea prima evaluare în perioada 24-26 martie 2025.

Condiții de Evaluare pentru Manageri

Pentru a rămâne la conducerea acestor instituții culturale, managerii trebuie să obțină un minimum de 7 la evaluarea anuală.

Întrebări pentru Cititori

Ce părere aveți despre evaluarea managementului instituțiilor culturale din Arad? Credeți că aceste comisii vor aduce îmbunătățiri în gestionarea culturii locale? Vă invităm să lăsați un comentariu și să distribuiți acest articol pe rețelele sociale pentru a aduce în discuție importanța culturii în comunitatea noastră.

#Managerii #instituțiilor #culturale #evaluare
2025-02-28 20:23:00

Actualitate

Cum își reafirmă Universitatea de Vest ”Vasile Goldiș” angajamentul pentru integritate?

Publicat

în

De către

Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad susține integritatea academică


Un angajament ferm pentru integritate

Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad salută cu deschidere demersurile organelor judiciare în direcția promovării transparenței și integrității în mediul academic. Instituția reafirmă, astfel, angajamentul său ferm în menținerea standardelor etice și corecte în educație.

Importanța integrității academice

Integritatea academică reprezintă o fundație esențială pentru orice instituție educațională. Aceasta contribuie la:

  • Menținerea reputației Universității
  • Promovarea valorilor etice în rândul studenților și cadrelor didactice
  • Asigurarea unui mediu de învățare corect și just

Colaborarea cu instituțiile judiciare

Colaborarea dintre universitate și organele judiciare este crucială pentru a asigura un climat de siguranță și încredere în cadrul instituției. Este important ca toți actorii implicați în procesul educațional să acționeze cu responsabilitate și corectitudine.

Concluzie

Prin susținerea eforturilor organelor judiciare, Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad demonstrează angajamentul său solid față de integritate și excelență academică. Această viziune se aliniază cu valorile fundamentale ale instituției, care vizează educația de calitate și formarea de profesioniști responsabili.

Credeți că integritatea academică este suficient de valorificată în universitățile din România? Cum considerați că ar putea fi îmbunătățită colaborarea dintre instituțiile de învățământ și organele judiciare? Vă invităm să ne împărtășiți gândurile voastre în comentarii și să distribuiți acest articol pe rețelele sociale!

#Universitatea #Vest #Vasile #Goldiș #din #Arad #salută #demersurile #organelor #judiciare #și #reafirmă #angajamentul #său #pentru #integritate #academică #Ziua #Vest
2025-02-28 18:32:00

Continuă să citești

Actualitate

Care sunt restricțiile de circulație pe strada Popa Șapcă din cauza lucrărilor?

Publicat

în

De către

Restricții de Circulație pe Strada Popa Șapcă în Perioada 28 Februarie – 3 Martie 2025

Vă informăm că, în intervalul 28 februarie 2025, ora 22:00 – 3 martie 2025, ora 06:00, se vor desfășura lucrări importante la calea ferată între Caransebeș și Timișoara, afectând circulația pe strada Popa Șapcă.

Detalii despre Lucrări

Proiectul de modernizare a liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 3 Timișoara Est – Ronat Triaj, Etapa 1, necesită închiderea traficului rutier pe strada Popa Șapcă, între Punctele Cardinale și Pasajul Popa Șapcă.

Trasee Deviate pentru Transportul Public

În această perioadă, mijloacele de transport public vor circula pe rute deviate. Iată detalii despre liniile afectate:

  • Linia 40: Autobuzele vor circula pe următorul traseu:
    • Piața I.C. Brătianu (Punctele Cardinale)
    • Strada Oituz
    • Piața Mărăști
    • Calea Al. I. Cuza
    • Calea Aradului
    • Calea Sever Bocu
    • Sens giratoriu Galeria 1 (Bulevardul Antenei)
  • Linia M49: Autobuzul liniei M49 va urma același traseu deviat ca linia 40.

Concluzie

Aceste restricții sunt esențiale pentru finalizarea lucrărilor de modernizare a căii ferate, care vor îmbunătăți infrastructura feroviară în zonă. Așadar, vă rugăm să planificați din timp călătoriile și să folosiți rutele alternative pentru a evita întârzierile.

Ce părere aveți despre necesitatea acestor lucrări? Ați întâmpinat dificultăți în timpul restricțiilor de circulație anterioare? Așteptăm comentariile voastre și nu uitați să distribuiți acest articol pe rețelele sociale!

#restricții #circulație #strada #Popa #Șapcă #din #cauza #lucrărilor #calea #ferată #mijloacele #transport #public #liniile #și #M49 #vor #circula #rute #deviate #Buletin #Timișoara
2025-03-01 02:19:00

Continuă să citești

Actualitate

De ce este oprită apa în Reșița? Află toate detaliile aici! – Stiri Resita

Publicat

în

De către

Atenție, locuitori ai cartierului Govândari! Întreținere programată pe 3 martie 2025

În data de 3 martie 2025, între orele 09:00 și 17:00, vor avea loc lucrări de remediere a unei avarii importante care a apărut la conducta magistrală de apă ce deservește cartierul Govândari.

Consumatorii din următoarele zone vor fi afectați:

  • Govândari
  • Câlnic
  • Moniom
  • Timișorii
  • Triaj

Motivul întreruperii

Această decizie a fost luată pentru a minimiza disconfortul pentru cetățeni, intervenția fiind programată într-o zi lucrătoare, astfel evitând weekendul, când impactul asupra vieții de zi cu zi ar fi fost mai mare. Măsura are scopul de a asigura o intervenție rapidă și eficientă din partea echipelor de specialitate care vor execute lucrările.

Executarea lucrărilor

Aceste lucrări vor fi realizate de către personalul de la SC AQUACARAȘ SA, care va asigura remedierea rapidă și eficientă a problemei identificate.

Informații pentru consumatori

Ne cerem scuze pentru inconvenientele generate de această oprire temporară a furnizării apei. La reluarea serviciului, este posibil ca utilizatorii din zonele menționate să observe apă tulbure la robinete. În cazul în care această situație persistă, se recomandă să se ia legătura cu dispeceratul.

Mulțumiri pentru înțelegere

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare pe parcursul acestor lucrări.

Întrebări pentru cititori

Ați mai avut parte de întreruperi în furnizarea apei potabile în trecut? Ce măsuri considerați că ar trebui luate pentru a reduce disconfortul în astfel de situații?

Vă invităm să vă exprimați opiniile în comentarii și, dacă considerați că informațiile sunt utile, să distribuiți articolul pe rețelele sociale.

#ANUNȚ #OPRIRE #APĂ #ÎN #REŞIŢA
2025-02-28 16:06:00

Continuă să citești

Te-ar putea interesa și