Primăria Timișoara deschide sezonul comerțului tradițional de Sfântul Nicolae. Cereri preluate din 24 noiembrie
În apropierea sărbătorii de Sfântul Nicolae, Primăria Municipiului Timișoara anunță deschiderea comerțului tradițional de sezon, pentru ca timișorenii să se poată bucura de bețe, ghetuțe și figurine tematice în mai multe zone ale orașului. Începând de luni, 24 noiembrie 2025, vor fi preluate cererile pentru desfășurarea activităților de comerț stradal.
Unde găsim produsele de Sfântul Nicolae?
Comercianții autorizați își vor putea expune produsele în perioada 2 – 6 decembrie 2025, în următoarele locații din Timișoara:
-
Ceas Floral – B-dul Proclamația de la Timișoara (platou)
-
Str. Mărășești (de la str. Brediceanu spre Str. Gheorghe Dima)
-
Parcul Copiilor (B-dul Revoluției 1989 – platou)
-
Piața A. Mocioni – platou
-
B-dul Regele Carol I (de la str. I. Văcărescu până la str. Gen. I. Dragalina)
-
Piața Nicolae Bălcescu – în fața Liceului Teoretic „Ghe. Moisil”
-
Dâmbovița – platou
-
Piața Doina – platou
-
Piața zona Soarelui – platou Școala Generală Nr. 30
-
Calea Buziașului – platou PROFI
-
Zona Spitalului Județean (str. Arieș)
-
Str. Daliei (între A. Vaida Voievod și L. Catargiu)
-
Str. S. Bărnuțiu – Calea Dorobanților (zona Modern)
-
Piața Traian
-
Str. Sf. Ap. Petru și Pavel – vis-a-vis de piață
-
Calea Aradului – platou bănci, vis-a-vis de Piața Verde
-
Calea Torontalului – platou
-
Str. Circumvalațiunii colț Gheorghe Lazăr – platou
-
Zona Dacia – parc
Cum se depun cererile pentru comerț stradal
Solicitările se pot depune în perioada 24 – 27 noiembrie 2025, atât online, pe platforma Primăriei (servicii.primariatm.ro), cât și fizic, la sediul instituției – camera 12.
Documente necesare:
-
Cerere tip (disponibilă la camera 12)
-
Copie CI (pentru persoane fizice)
-
Pentru persoane juridice: copie după Certificatul Unic de Înregistrare și certificat constatator de la ONRC care să ateste activități în afara sediului social
Taxe și condiții
Fiecare comerciant va beneficia de un singur amplasament, cu o suprafață de 2 mp, respectând normele sanitare în vigoare.
Taxele sunt următoarele:
-
92 lei – taxă de autorizare
-
3 lei/mp/zi în zonele centrale
-
2 lei/mp/zi în restul zonelor
Sumele se achită integral la depunerea cererii, rezultând:
Plata se efectuează la automatul de la camera 12.
Documente obligatorii la locul de vânzare
Comercianții avizați trebuie să aibă asupra lor:
-
Avizul emis de Serviciul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate
-
Dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public
-
Act de identitate care să corespundă datelor din aviz
Respectarea regulilor este obligatorie
Nerespectarea reglementărilor va atrage sancțiuni contravenționale și retragerea avizului. Cedarea amplasamentului către altă persoană este strict interzisă și duce la anularea imediată a autorizației.
Primăria Timișoara încurajează desfășurarea unui comerț responsabil și tradițional, pentru ca sărbătoarea Sfântului Nicolae să aducă bucurie tuturor locuitorilor orașului.
Lauren2497
6 august 2025 at 23:25
https://shorturl.fm/1Jo3p
📉 💲 BTC Deposit - 3.14 bitcoin added. Withdraw here → https://graph.org/WITHDRAW-BITCOIN-07-23?hs=471cbc85157c9e13facad00041fc25ac& 📉
8 august 2025 at 13:15
a2dg6c