GLGH Steel, LLC a fost de acord să achiziționeze Artrom Steel Tubes SA, producătorul român de tuburi din oțel fără sudură cu sediul în Slatina și Reșița. Tranzacția este supusă aprobărilor de reglementare necesare din partea autorităților române.
GLGH Steel este o filială a Great Lakes Global Holdings (GLGH), o companie de investiții cu sediul în Chicago, Illinois.
Acordul de cumpărare de acțiuni pentru achiziția Artrom a fost încheiat în noiembrie între GLGH Steel și foștii proprietari sârbi ai Artrom. GLGH Steel a declarat că acum lucrează pentru a asigura sprijinul guvernului român pentru această tranzacție, „care ar pune pe drumul cel bun dezvoltarea viitoare a Artrom”.
În anunțarea tranzacției, fondatorul și Managing Partner GLGH, Adam Hitchcock, a declarat: „Suntem foarte încântați de realizarea acestei achiziții. Artrom Steel Tubes SA este o companie industrială puternică, modernă, cu sediul în România, cu un mare viitor și potențial global. Sperăm să-i susținem creșterea în anii următori în dezvoltarea de noi piețe în Europa, America de Nord și nu numai.”
Compania americană a mai spus că tranzacția va asigura că „mii de locuri de muncă vor fi protejate în județele Olt și Caraș-Severin din sudul României și milioane de dolari vor intra în economia locală în următorii ani”. Mai mult, compania va beneficia de un flux de investiții sustenabil și constant, permițându-i să dezvolte și extinde alte linii de producție și să acceseze noi piețe.
În prezent, Artrom Steel Tubes SA are peste 2.000 de angajați și este lider de piață în producția de tuburi de oțel.
Înainte de a fonda GLGH, Adam Hitchcock a fost Managing Director la Guggenheim Partners, o firmă de investiții și consultanță globală de top, cu peste 300 de miliarde USD în active gestionate la nivel mondial, raportând președintelui executiv. Înainte de a intra în industria financiară, a slujit în guvernul SUA, la Casa Albă în Biroul Șefului de Stat Major și Consiliul Consilierilor Economici. Anterior a fost membru al Consiliului pentru Climă la Export-Import Bank din Statele Unite.
La data de 17 ianuarie 2025, în jurul orei 18:00, pe bulevardul Antenei din Timișoara, un incident rutier a atras atenția polițiștilor în urma unor imagini apărute online.
👉 Cei doi șoferi implicați:
• Un bărbat de 48 de ani a fost sancționat cu o amendă de 2.430 lei și reținerea permisului pentru 90 de zile pentru neacordare de prioritate și conducere agresivă.
• Un bărbat de 35 de ani a primit aceeași amendă și suspendarea permisului pentru 30 de zile pentru conducere agresivă.
🛑 Ambii șoferi au fost testați cu aparatul etilotest, rezultatele fiind negative.
⚖️ În plus, s-a întocmit un dosar penal pentru distrugere, iar polițiștii continuă cercetările pentru a stabili toate detaliile evenimentului.
17 ianuarie 2025 – Polițiștii din cadrul Secției 1 Urbane Timișoara au fost solicitați să intervină în urma unui incident petrecut în Piața 700, în jurul orei 19:30. Un vatman în vârstă de 70 de ani a raportat autorităților un act de vandalism provocat de un călător, după un conflict spontan.
Ce s-a întâmplat?
Incidentul a început în tramvai, când un pasager a încercat să urce cu o trotinetă. Între acesta și vatman s-a iscat un conflict verbal. Supărat, călătorul a coborât din tramvai în stația Piața 700 și, folosindu-se de trotinetă, a lovit geamul ușii tramvaiului, provocând pagube.
Intervenția autorităților
Polițiștii s-au deplasat rapid la fața locului și au discutat cu vatmanul, care a relatat detaliile incidentului. În prezent, oamenii legii efectuează cercetări pentru identificarea autorului actului de vandalism și luarea măsurilor legale.
Dosar penal pentru distrugere
Pe numele autorului, încă neidentificat, a fost întocmit un dosar penal sub acuzația de distrugere, conform prevederilor Codului Penal. Poliția Timișoara continuă investigațiile pentru soluționarea cazului.
La mulți ani 2025, dragi Insider, să fie un an bun! Și să înceapă cu clasice, unele universale, altele underground.
Regizorul italian Federico Fellini este unul dintre cele mai mari nume din istoria mediumului. A spune că a fost foarte influent este o subestimare. Are propriul adjectiv (fellini-esque), în timp ce scenele din filmele sale fac parte din meme. Gândiți-vă doar la Marcello Mastroianni și Anita Ekberg care se zboară în Fontana di Trevi din Roma (vezi trailerul de mai jos pentru a vă împrospăta memoria).
Cinema Eforie în prezent proiectează unele dintre filmele sale. Fellini a devenit din ce în ce mai baroc cu timpul, dar am un punct slab pentru aceste fotografii timpurii, mai puțin fantastice, dar mai accesibile emoțional. Vițeii (1953) va fi pentru totdeauna una dintre preferatele mele. Amplasat în orașul său natal, Rimini, din nordul Italiei, pe coastă, urmărește un grup de prieteni în vârstă de douăzeci de ani care refuză să crească. Un film melancolic și ocazional de amuzant, despre maturitate, care dă semne ale somptuozității vizuale care l-ar face un regizor atât de iubit. Una dintre scenele pe care mi le amintesc până în ziua de azi este mișcarea camerei care imit-o pe cea a unui tren care duce la loc personajul principal. Nu prea este un spoiler dacă îl includ și mai jos.
Filmele sale cele mai apreciate de critici sunt 8½ și Dolce Vitași le puteți prinde pe amândouă. Prima este o interpretare meta-fictivă a crizei artistice (și personale) a unui regizor și a celor mai faimoase filme despre realizarea de filme. Fellini și-a numărat filmele anterioare înainte de a face asta, de unde și titlul. Unele părți din ea au îmbătrânit puțin puțin (adică reprezentarea femeilor), dar este încă, și pe bună dreptate, unul dintre cele mai influente filme. Dolce Vita a făcut celebru termenul de „viață dulce” italiană și a dat naștere termenului „paparazzo”, bazat pe personajul unui fotograf foarte persistent numit Paparazzo. El deranjează vedetele de cinema și personajele bogate și decadente din anii de după război. Drama îi urmărește prin treburile și petrecerile lor. Uimitor de frumos și la fel de decadent din punct de vedere vizual ca și subiecții săi, este totuși o satira blestemată a eșecului moral și de neuitat. Fotografiile din Roma și vilele sale de noapte sunt și ele înrădăcinate în memoria mea.
Uniunecealaltă cinematecă din București, va arăta un alt clasic duminică de la ora 17:00, dar băiete, ce gen și anvergură foarte diferită. a lui Adrian Țofei Fii pisica mea: un film pentru Anne a avut premiera în 2015 și, printr-un mare noroc, s-a întâmplat să fiu acolo. Cu siguranță, cred că niciunul dintre noi în teatru nu o va uita vreodată: unii în bine și alții în rău (au fost părăsiri, să spunem așa). Intriga este nebună, dar într-un mod grozav: regizorul joacă și rolul principal al filmului, un tânăr regizor pe nume Adrian (ha!) atât de obsedat de actrița americană Anne Hathaway încât încearcă să o convingă să vină în România și să lucreze. cu el, trimițându-i un mic film ca o prezentare, în care el distribuie trei tinere actrițe locale pentru a-și demonstra abilitățile. Și toți seamănă cu ea… Ceea ce face el de fapt cu și pentru ei este o altă poveste înfiorătoare.
Filmul de groază al lui Țofei se încadrează în categoria „found footage”: ceea ce este prezentat este prezentat ca un film „real” cu „protagoniștii” din poveste care este ulterior găsit și prezentat publicului, ca un documentar. În genul de groază, filmările sunt de obicei găsite după ce personajele au murit sau au fost ucise. Cel mai rapid exemplu la care mă pot gândi este Proiectul Vrăjitoarei Blair(1999), scandalos când a apărut pentru că publicul a crezut că nu este pus în scenă. Ah, zilele dinainte de spoilere pe internet. Nu am mai văzut așa ceva Fii pisica mea aici, iar până la această dată este singurul film românesc cu imagini găsite pe care îl cunosc. Numai asta l-ar face să iasă în evidență, dar există multe alte motive pentru a o admira. Este un debut uimitor, amuzant, ascuțit și absolut neînfricat.
Este un film foarte neliniștitor prin estetica sa cu buget redus (și cel mai probabil producție), mai ales prin performanța hotărâtă a lui Țofei ca fan și realizator dement, și o modalitate grozavă de a estompa granițele dintre ficțiune și „realitate”, regizor și caracter. El stă departe de sângele pur și simplu, dar ce călătorie impresionantă este aceasta. Îl admir foarte mult și am fost șocat să citesc că este prima proiecție în București. Pe de altă parte, având în vedere starea genului și a filmului de groază în această țară, nu este teribil de surprins. Presupun că internetul și proiecțiile private sunt mai prietenoase cu acest tip de filme. Sunt destul de sigur Fii pisica mea are un cult până acum și un ecran mare l-ar face doar mai mare.
Seria de proiecții de la Union, Salon des Refusés – o referire la celebra expoziție de artă pariziană din 1863 când picturile acum parte din canon respinse de la prestigiosul salon de artă principal au fost prezentate separat – programează filme care au căzut printre crăpături a selecției festivalurilor locale, filme prezentate rar sau deloc în România și urmate de discuții ale realizatorilor de film. Merită foarte mult timpul tău dacă ești în București. Verifică mai multe despre el aici.
(Foto: reproducerea unui print realizat de artistul stradal Blub care face referire la o scenă din Dolce Vita a lui Federico Fellini;sursă: De peste mări | Dreamstime.com)
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Durată
Descriere
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.