stiriacum.ro

Suntem sociabili

Editorial

Primarul din Jimbolia a ramas fara par in cap de cat a mintit cetatenii!

Publicat

în

Primarul Darius Postelnicu din Jimbolia: Promisiuni neîndeplinite și dezamăgirea cetățenilor

Primarul orașului Jimbolia, Darius Postelnicu, a stârnit nemulțumirea locuitorilor prin lipsa de realizări și proiecte promise în campania electorală. După ce a câștigat alegerile, cetățenii susțin că primarul a dispărut aproape complet din viața comunității și că promisiunile sale s-au dovedit a fi doar simple vorbe.

Promisiuni nerealizate: Ce a spus primarul înainte de alegeri?

În perioada campaniei electorale, Darius Postelnicu a fost activ pe rețelele de socializare, promovând un program ambițios de proiecte pentru dezvoltarea orașului Jimbolia. Conform postărilor sale, locuitorii aveau mari speranțe că vor vedea îmbunătățiri semnificative în infrastructură, educație și sănătate. Cu toate acestea, după ce a câștigat alegerile, primarul a dispărut aproape complet din peisajul public și promisiunile sale au rămas, în mare parte, neîndeplinite.

Mărturiile cetățenilor: Dezamăgirea celor care l-au ales

Cetățenii din Jimbolia s-au arătat profund dezamăgiți de lipsa de acțiune a primarului. Mulți spun că, după alegeri, Postelnicu a încetat să mai fie prezent în viața orașului, iar orice promisiune făcută înainte de alegeri nu a mai fost onorată. „Căutăm răspunsuri și nu le găsim. Ne-am simțit păcăliți,” spun localnicii, care se întreabă de ce primarul nu a continuat să se implice activ în administrarea orașului, așa cum promisese în timpul campaniei.

Primarul Postelnicu: Oportunități ratate pentru Jimbolia?

Conform criticilor săi, primarul Darius Postelnicu nu a reușit să acceseze fonduri europene, să pună în aplicare proiectele de infrastructură sau să îmbunătățească condițiile în care trăiesc cetățenii. De asemenea, există voci care spun că Postelnicu a fost mai mult preocupat de imaginea sa personală și mai puțin de nevoile comunității. În schimbul promisiunilor mari, locuitorii orașului se simt acum trădați și dezamăgiți.

Concluzie: Ce urmează pentru Jimbolia?

Pe măsură ce nemulțumirile cresc, rămâne de văzut dacă primarul Darius Postelnicu va reuși să își regăsească încrederea cetățenilor din Jimbolia. Orașul are nevoie de lideri care să pună în practică soluții concrete pentru îmbunătățirea condițiilor de viață, iar locuitorii așteaptă cu nerăbdare să vadă dacă promisiunile din campania electorală vor deveni realitate sau vor rămâne simple vorbe.

 

Editorial

Cum a reușit Astra Vagoane Arad să devină lider mondial în vagoane și tramvaie?

Publicat

în

De către

Cum a reușit Astra Vagoane Arad să devină lider mondial în vagoane și tramvaie?

Astra Vagoane Arad sărbătorește 25 de ani de la privatizare

 

Astra Vagoane Arad a sărbătorit recent 25 de ani de la privatizarea din anul 2000, coincizând cu aniversarea președintelui grupului, Valer Blidar. Această uzină s-a impus ca unul dintre principalii contribuitori la bugetul local, fiind responsabilă pentru milioane de euro anual. De asemenea, a fost distinsă de Președinția României cu Ordinul „Meritul Industrial şi Comercial” – în grad de Comandor.

Produse de succes pe piața europeană

De la privatizare, fabrica a realizat vagoane ultramoderne pentru diverse companii din Europa, inclusiv pentru CFR Călători, unde a livrat sute de vagoane noi și modernizate. Totodată, Astra Vagoane Arad a asamblat un lot de automotoare Siemens Desiro, parte din cele 120 livrate la CFR Călători în anii 2000. Uzina colaborează constant cu Siemens Mobility, utilizând licența acestora pentru a produce tramvaie moderne.

Proiecte importante în domeniul tramvaielor

Începând cu anii 2010, fabrica a demarat un proiect de succes – tramvaiul Imperio. Acesta a fost livrat în aproape toate orașele din România care au rețea de tramvai, precum Arad, Oradea, Cluj-Napoca, Brăila, Galați și București. Cele mai remarcabile realizări sunt în Cluj și București, unde noile tramvaie operează pe majoritatea liniilor, inclusiv modelul Astra Imperio Metropolitan de 36 de metri, care asigură transportul călătorilor pe liniile cu cea mai mare aglomerare, inclusiv linia 41, singurul metrou ușor din țară.

Perspective de viitor

În prezent, Astra Vagoane Arad este implicată într-o procedură de achiziție pentru un lot de 100 de tramvaie noi. Consiliul local al capitalei Serbiei a anunțat recent intenția de a colabora cu compania din Arad pentru a achiziționa aceste tramvaie, cel mai probabil din gama de 18-27 de metri. Acestea vor fi cumpărate printr-o procedură care se finalizează în luna mai. Valoarea estimată a achiziției este de 25 de miliarde de dinari, echivalentul a 213 milioane de euro.

În trecut, Astra Vagoane Arad a avut și o subsidiară dedicată producerii de troleibuze și autobuze, Astra Bus Arad, care a livrat troleibuze către București și Cluj-Napoca.

Întrebări pentru cititori

Ce părere aveți despre impactul pe care Astra Vagoane Arad îl are asupra economiei locale? Credeți că proiectele viitoare ale companiei vor îmbunătăți transportul în România?

Vă invităm să vă împărtășiți opiniile în comentarii și să distribuiți acest articol pe rețelele sociale!

#Astra #Vagoane #Arad #împlinește #ani #privatizare #Fabrica #produce #vagoane #și #tramvaie #ultramoderne #în #rând #marii #producători #globali
2025-04-25 22:59:00

Continuă să citești

Editorial

„Mântuiala de milioane”: Frații Zifceak, abonați la contractele cu statul și lucrări care sfidează orice standard

Publicat

în

De către

 

„Mântuiala de milioane”: Frații Zifceak, abonați la contractele cu statul și lucrări care sfidează orice standard

 

 

Drumul Margina – Coșava, un tronson care ar trebui să fie funcțional și sigur, a devenit un simbol al bătaiei de joc pe bani publici. Refăcut „de un milion de ori”, așa cum spun localnicii exasperați, acest drum pare să fie eterna sursă de profit pentru firma Drumuri și Poduri Banat, controlată de frații Zifceak — personaje bine cunoscute în cercul contractelor cu CNAIR.


Lucrarea este un eșec răsunător: gropi reapărute la fiecare ploaie, asfalt care se macină după câteva luni, trafic pus în pericol și o populație ajunsă la capătul răbdării. Totul, în ciuda faptului că nu a trecut nici măcar un an de la „refacerea” completă.

Calitatea lucrărilor? Inexistentă. Profesionalismul? O glumă proastă. Dar, cumva, contractele continuă să curgă. De ce? Pentru că rețeta e simplă: legături bine înfipte, milioane de euro din banii contribuabililor și un sistem care tolerează incompetența și risipa.

Despre cum reușește domnul Zifceak Iosif să fie nelipsit din licitațiile CNAIR și cum transformă fiecare proiect într-o sursă de profit personal, vă vom povesti într-un episod viitor. Până atunci, cei care circulă pe Margina – Coșava mai pot „admira” încă o mostră de lucrări pe bani grei și rezultate zero.

Continuă să citești

Editorial

Puie Monta !

Publicat

în

De către

Cel mai mare mincinos sa nu zic de la inceput excroc ,se baga sa candideze ,auziti voi la presedintia Romaniei .

Ce se duce in derizoriu functia asta cand se inscriu niste nespalati ,semianalfabeti sa o ocupe .

O fi mai democratie ,dar toti banditii sa-i vedem ca strang 200.00 de voturi si sunt pusi le buletinele de vot ,asta-i prea mult .

Ponta nu v-a lua 6 la suta ,o sa vedeti ,pai poporul asta chiar asa minte scurta sa aibe ??

Lingaul lui Bombonel ,lingaul lui Ilie Sarbu isi beleste fasolea de ceva vreme spunand ca-i suveranist ,ca tine cu romanii  , ca-i trumpist .

In loc sa dispara din politica si sa-si manance cu vreo alta tampitica banii (pe Daciana a lasat-o ) se duce la Miami sa-i linga pingelele lui Donald Trump .

Ai lui il fac mincinos , boala asta se defineste ca orice boala printr-o cauza prin simptome prin semne clinice , printr-o evolutie si printr-un tratament , „puie monta” ne-a dovedit ca-i bolnav , sa se trateze .

Sa te sustina golanul fugit de justitie , pe numele lui , Sebastian Ghita este o rusine imensa dar NU , el vrea sa fie presedinte .

Gasca asta a lui Ilie Sarbu cu Ponta cu alde Craciunescu au tinut bocancii pe gatul pesedistilor din vestul tarii ani de zile .

Mai oameni buni ,nu a fost unul sa le zica in fata ca sunt excroci , ca-si bat joc de partid .

Au inghitit scuipaturile gastii si s-au bucurat la functii pentru care au cotizat de nu si-au scos banii nici in ziua de astazi .

Au dus zeci de mii de euro la Bucuresti ,au dus si femei doar sa le mearga bine aici in teritoriu .

Au pus paznici pe diferite functii banoase sa le apere imaginea sa faca reclamtii prin justitie .

Astia vreo trei patru ce i-am amintit au fost baronii judetului  ,dictator era Ilie si alaturi de el ginerica Victoras .

Cum sa-l votezi pe Ponta cand il vezi cum statea in barca tras de jandarmi ??

Nesimtitul se gudura astazi  fluturand ideile suveraniste , cam antieuropene ,ale lui Calin Georgescu .

Cu fata aia de dovleac imens a mintit poporul pesedist , a tras-o in piept pe „europanarama” lui Ilie numai sa-i mearga bine si sa fie sef de partid ,daca se poate si de tara .

Victor Ponta nu a primit binecuvantarea lui tata socru , asta fiind un golan mai batran , a mirosit licheaua ,dar ce sa faca , pentru fericirea beizadelei lui a inghitit .

Ce nu face un tata ??Isi da fata (cand nu-i cea mai frumoasa din sat) si la un excroc !

Ponta asta inselat o tara , un partid , nevestele toate (pentru asta nu-l injuram) .

Noroc cu sistemul ce l-a mirosit ca-i tradator si ne-a scapat in 2014 de el , aducandu-l pe Iohannis .

Dupa ce i-a prostit pe pesedisti vreo cinci ani , vine din nou sa-i prosteasca , cateodata chiar imi vine sa spun ca pesedistii isi merita soarta de atatia ani cu ce figuranti au pus in fruntea lor .

Continuă să citești

Te-ar putea interesa și