stiriacum.ro

Suntem sociabili

Actualitate

Cornel Sămărtinean contraataca,dupa declaratiile Primarului Dominic Fritz!

Publicat

în

In urma aparitiei  in spatiu public a unor informatii neadevarate sau trunchiate, m-a  vad obligat sa aduc cateva clarificari astfel incat opinia publica sa fie corect informata.

Observ cu surprindere ca de-si nu mai detin nici o functie publica, “primarul nostru”USR,care nu stie  altceva decat sa faca pe “reporterul” pe facebook, isi acopera incompetenta  si coruptia din primarie cu informatii trunchiate la adresa mea. ( Acum Cornel!).

Nu as fi intervenit daca adevarul nu ar fi fost trunchiat , deformat astfel incat sa convina celor care il deformeaza.

Cum stau lucrurile in realitate:

  1. Ieri s-a judecat  in prima faza  procesul cu primaria Timisoara, iar hotararea  la care “primarul nostru”USR  a facut referire  NU este definitiva.

Acest  aspect  a fost  “OMIS” si  NU A FOST COMUNICAT  opiniei publice .

O fi intamplator? Sau este vorba de MANIPULARE cu buna stiinta? Va las pe voi sa hotarati.

  1. Societatea la care sunt actionar si care are contractul de inchiriere cu Primaria Timisoara, detine legal dreptul de a subinchiria , de altfel subinchirierea fiind o activitate legala conform codului CAEN de la Registrul Comertului Roman. Asa este in orice tara unde este economie de piata(capitalism).
  2. Pretul/tariful pe care societatea il plateste  conform contractului ,  adica                                        15 eur/mp*38.74mp=581,1 eur/luna+tva ,    este in urma  unei  Hotarari de Consiliul LocalHCL 71,   si care este general valabila pentru TOATE spatiile inchiriate de catre Primarie.

Modul cum acest tarif este prezentat ca fiind unul dedicat, este din nou o manipulare grosolana si penibila de “primarul nostru”USR.

Daca se doreste ca primaria sa inchirieze cu alte tarife este nevoie de o alta hotarare HCL.

Cine ii opreste sa ia o astfel de hotarare?

Sau NU se doreste schimbarea HCL 71 care stabileste tarifele general valabile si de fapt se doreste inlocuirea societatii unde sunt actionar cu o alta societate (USR) DAR CARE SA PLATEASCA ACELASI TARIF.

  1. Primaria prin HCL 75/15.03.2022 decide sa scoata la inchiriere spatiu in cauza. Cu cat credeti:

             18,00 Euro/mp/lună .

Este incredibil cum “primarul nostru”USR doreste sa inlocuiasca o societate  cu alta societate la ACELASI PRET DE INCHIRIERE.

De ce nu il inchiriaza la pretul pietei?

 

Era nevoie de un raport de evaluare(vezi anexa la HCL 75/15.02.2022)  sa le spuna pretul pietei cand “stimata” colega consilier USR detine si functia de director la o companie, care culmea se ocupa exact de inchirieri de spatii comerciale pe str Alba Iulia din Timisoara si unde detine si o cladire de cateva mii de metrii patrati.

 

NU asta spune ca isi doreste “primarul nostru”USR? Sa inchirieze la pretul pietei?

Sau numai incearca sa sperie pe UNII sa vina ALTII ?

 

NU MA SPERIATI domnule “primar”USR!

La ce se intampla prin primarie,  dumneavoastra ar trebui sa fiti cel speriat.

 

In final va solicit sa faceti publica LISTA CU TOATE SPATIILE INCHIRIATE DE PRIMARIE SI CU PRETURILE AFERENTE.

 

Aici regasiti HCL 75/15.03.2022 , iar la anexe raportul de evaluare cu pretul de inchiriere :

https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/hotarari-ale-consiliului-local/?uid=13AE1857348B8040C22587F8004C4DAB

In concluzie:

 

Totul este o cacealma a “primarului nostru”USR , o mizerie marca USR si a grupurilor de interese ale “CLANULUI USR” din Primaria Timisoara.

Continuă să citești
Scrie o opinie

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Dacia Sandero a spulberat concurența din Europa: A devenit oficial cea mai vândută mașină

Publicat

în

De către

 

 

Dacia Sandero, hatchback-ul produs la Mioveni, a urcat în vârful clasamentului vânzărilor auto din Europa, devenind oficial cea mai vândută mașină. Performanța sa remarcabilă a depășit chiar și popularul Tesla Model Y, care a dominat piața globală anul trecut.

### Performanțe de vânzări în prima jumătate a anului 2024

În primele șase luni ale anului 2024, Dacia Sandero a reușit să vândă 143.596 de unități, înregistrând o creștere impresionantă de 16% comparativ cu aceeași perioadă din 2023. Volkswagen Golf și Renault Clio au completat podiumul, ocupând locurile doi și trei în clasamentul vânzărilor europene. În contrast, Tesla Model Y, liderul global de anul trecut, a cunoscut o scădere de 26% în vânzări, ajungând la 101.181 de unități și plasându-se pe locul opt în Europa, conform datelor furnizate de Jato Dynamics.

### Preferințele clienților europeni

Volkswagen a continuat să fie marca preferată a clienților europeni în prima jumătate a anului, cu 700.000 de mașini vândute. Toyota și BMW au urmat pe locurile doi și trei, fiecare cu aproape 400.000 de unități vândute. În ciuda succesului Sandero, Dacia s-a clasat pe locul nouă în clasamentul mărcilor, fiind urmată de Hyundai, care a închis topul 10 cu 280.053 de unități vândute.

### Creșterea mașinilor electrice

În contextul unei piețe auto în continuă schimbare, înmatriculările de mașini electrice de la mărcile chineze au totalizat 70.000 de unități în prima jumătate a anului 2024, marcând o creștere de 26% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cota lor de piață pentru mașini electrice a crescut de la 5,97% la 7,37%. Aceasta reprezintă a treia cea mai mare creștere a cotei de piață, după Volvo-Polestar (+2,9 puncte) și BMW Group (+2,2 puncte). MG 4 a fost cel mai bine vândut model electric al unui brand chinez, cu 31.000 de unități vândute.

Dacia Sandero a demonstrat că poate concura și chiar depăși modele de renume pe piața europeană, consolidându-și poziția de lider și continuând să atragă clienți prin raportul său excelent calitate-preț. Această performanță subliniază importanța inovației și adaptabilității în industria auto.

Continuă să citești

Actualitate

Dominic Fritz, primarul Timișoarei: “ Fabricul va străluci din nou”

Publicat

în

De către

 

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, a anunțat demararea unor proiecte esențiale pentru revitalizarea cartierului Fabric, unul dintre cele mai importante și istorice zone ale orașului. Săptămâna trecută a avut loc prima întâlnire cu echipa de experți care va elabora Planul Urbanistic Zonal (PUZ) pentru Fabric. În paralel, s-a finalizat și achiziția pentru proiectul de stopare a degradării Sinagogii din Fabric, un monument de mare valoare istorică și culturală.

Acești pași reprezintă parte din eforturile administrației locale de a proteja și dezvolta cartierul Fabric, care a suferit în mod nedrept timp de decenii. Planul Urbanistic Zonal va completa proiectul de regenerare al zonei Traian, unde se vor investi aproximativ 30 de milioane de euro pentru refacerea spațiului public.

PUZ-ul va stabili clar condițiile de construire și funcționare a clădirilor și terenurilor din cartier, acoperind o suprafață de peste 90 de hectare. Obiectivul principal este de a crea o viziune coerentă pentru dezvoltarea economică a Fabricului. Având în vedere că acest cartier nu a fost niciodată doar o zonă rezidențială, este esențial ca PUZ-ul să includă reguli care să stimuleze micii antreprenori și să încurajeze activitatea economică responsabilă, fără a distruge inițiativele locale.

„Îmi doresc ca la finalizarea acestui document să avem o viziune clară pentru viața economică a cartierului. Fabric nu a fost niciodată doar un cartier rezidențial și de aceea acest PUZ trebuie să vină cu reguli care să stimuleze micii antreprenori și să încurajeze activitatea economică responsabilă, fără a distruge inițiativele locale,” a declarat Dominic Fritz.

Aceste inițiative reprezintă un pas important în eforturile de revitalizare a Fabricului, un cartier bijuterie al Timișoarei, și de transformare a acestuia într-un pol de atracție economică și culturală.

Continuă să citești

Actualitate

Rabla Plus porneşte la drum. O nouă sesiune de înscrieri în program demarează la ora 10.00

Publicat

în

De către

 

 

Astăzi, de la ora 10.00, Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) dă startul unei noi sesiuni de înscrieri în cadrul Programului Rabla Plus, destinată persoanelor juridice, unităţilor administrativ-teritoriale şi instituţiilor publice. Această etapă se va desfăşura în perioada 22 iulie – 18 august 2024, beneficiind de alocări bugetare semnificative: 240.000.000 lei pentru persoanele juridice şi 120.000.000 lei pentru unităţile administrativ-teritoriale şi instituţiile publice.

Înscrierile vor fi realizate prin încărcarea documentelor necesare în aplicaţia informatică a programului, respectând limita sumelor alocate pentru fiecare categorie de solicitanţi.

În continuarea Programului Rabla Plus, va avea loc şi o a treia sesiune de înscrieri, între 19 august şi 19 septembrie 2024, cu fonduri de câte 100.000.000 lei alocate atât pentru persoanele juridice, cât şi pentru unităţile administrativ-teritoriale şi instituţiile publice. De asemenea, etapa destinată persoanelor fizice va fi deschisă în perioada 19 august – 25 noiembrie 2024, cu un buget de 100.000.000 lei.

Prin Programul Rabla Plus, solicitantul poate beneficia de un ecotichet pentru achiziţionarea unui autovehicul nou, cu condiţia predării spre casare a cel puţin unui autovehicul uzat, dar nu mai mult de două. Cuantumul ecotichetului variază astfel:

– 25.500 lei pentru achiziţionarea unui autovehicul nou pur electric sau a unui autovehicul nou cu pilă de combustie cu hidrogen (exclusiv motocicletele).
– 13.000 lei pentru achiziţionarea unui autovehicul nou electric hibrid, care generează maximum 80 g CO_2/km conform standardului WLTP (exclusiv motocicletele).
– 13.000 lei pentru achiziţionarea unei motociclete electrice.

Este important de menţionat că ecotichetul se acordă doar pentru achiziţionarea unui autovehicul electric a cărui valoare nu depăşeşte suma de 70.000 euro, TVA inclus. În cazul instituţiilor publice şi unităţilor administrativ-teritoriale, acestea beneficiază de un ecotichet în cuantum de 120.000 lei pentru achiziţionarea unui autovehicul nou, fără a fi necesară casarea unui autovehicul uzat, conform precizărilor AFM.

Programul Rabla Plus continuă să susţină tranziţia către vehicule mai prietenoase cu mediul, oferind oportunităţi generoase pentru diverse categorii de beneficiari.

Continuă să citești

Te-ar putea interesa și